REV'IT garantie bij Voordeelhelmen

Uiteraard mogen we van het bekende Nederlandse motorkleding merk Rev’it! verwachten dat de producten dik in orde zijn qua kwaliteit. Echter kunnen er altijd kleine probleempjes voorkomen, zelfs met de aller mooiste en duurste spullen. Om deze reden biedt Rev’it! klanten 2 jaar garantie op al haar producten.

Valt mijn Rev’it! defect onder de garantievoorwaarden?

Het is natuurlijk heel erg vervelend als je een probleem hebt met je Rev’it! motorkleding. Heb je het product bij ons gekocht? Dan hoef je je geen zorgen te maken, wij gaan het voor je regelen.

Wat valt wel onder garantie en wat niet?

De volgende voorbeelden zijn ter indicatie, uiteraard kan het zo zijn dat je een ander probleem ondervindt.

Bij de volgende voorbeelden is er sprake van garantie:

  • Er is een knoop of een rits losgekomen van je motorjas.
  • Er laat een stikseltje los van je waterdichte motorlaarzen.
  • Je waterdichte motorjas of broek gaat ineens lekken.

Bij de volgende voorbeelden is er geen sprake van garantie:

  • Je bent zo’n goede coureur dat je motorlaarzen tegen de grond slijten in de bochten.
  • Je trekt je motorbroek aan terwijl je je laarzen al draagt, waardoor je de binnenkant van je motorbroek voering scheurt.
  • Je bent betrokken bij een ongeluk waarbij je motorkleding kapot is gegaan.

Hoe gaat de garantie procedure bij Voordeelhelmen in zijn werk?

Allereerst willen we graag van je weten wat je voor probleem hebt. Je kunt een duidelijke klachtomschrijving samen met foto’s (indien van toepassing) en jouw ordernummer sturen via de "contact" button aan de zijkant van deze pagina – dan kan onze garantieafdeling zo snel mogelijk het defect beoordelen.

Als het inderdaad een garantie geval betreft kan je het artikel naar ons retour sturen, maar je kan het ook langsbrengen in de winkel.

Het product opsturen naar Rev’it! is de volgende stap. Rev’it! zal passende stappen nemen en zorgen dat het product zo snel mogelijk weer naar ons wordt opgestuurd, ga uit van ongeveer 2 tot 4 weken – afhankelijk van het defect. Natuurlijk zullen we je op de hoogte houden van ontwikkelingen omtrent de reparatie.

Hoera! Het product is weer gerepareerd en teruggestuurd naar onze garantieafdeling. Je ontvangt een mailtje of een belletje met de vraag of je het product op wil komen halen bij onze winkel in Amsterdam, of dat we het weer op moeten sturen naar jouw huisadres.

Algemene voorwaardenPrivacyDisclaimer© 2011-2022 Voordeelhelmen
Contact