Winkelmand €0,00

Ruilen & Retourneren

Retourbeleid Voordeelhelmen.nl

Voordeelhelmen.nl snapt héél goed dat je soms niet helemaal tevreden bent met je aankoop. Krijg je je helm toch niet over je hoofd of kun je juist rondjes draaien in je helm? Heb je je broek toch net even iets té strak gekocht? Vloekt de kleur van je motorjas bij je motor of zit hij gewoon niet lekker? Het maakt ons niet uit wat voor reden je hebt: Voordeelhelmen.nl doet niet moeilijk.

100 dagen recht van retour

In plaats van de wettelijke 14 dagen heb je bij Voordeelhelmen.nl maar liefst 100 dagen bedenktijd! Je mag je aankoop binnen 100 dagen zonder opgaaf van reden aan ons terugsturen. Het product mag uiteraard niet gebruikt zijn, en indien mogelijk voorzien van alle stickers en labels.

Verzendkosten voor retourzendingen

Wanneer je iets aan ons terugstuurt en de geretourneerde producten hebben een waarde van 200 euro of meer, dan betalen wij je verzendkosten (standaard pakketpost a € 6,95). Gratis retourneren dus! Na ontvangst van de retourzending betalen we de verzendkosten aan je terug.

Retourneren van een of meerdere product(en)

Ruilen of retourneren is heel eenvoudig:

  1. Omcirkel op de pakbon het te retourneren product
  2. Vink op de achterzijde van de pakbon aan of je het product terugstuurt of wilt ruilen
  3. Stuur de zending met ingevulde pakbon voldoende gefrankeerd naar het onderstaande adres:

    Voordeelhelmen.nl
    Nieuw zeelandweg 7
    1045 AL Amsterdam

Na ontvangst nemen we de retourzending in behandeling. We controleren of het product gebruikt of beschadigd is. Vervolgens sturen we het gewenste product zo spoedig mogelijk aan je op, of storten we het aankoopbedrag en eventuele verzendkosten binnen 5 werkdagen aan je terug.

Geen pakbon meer? Download & print het retourformulier (klik hier)

Garantie

Neem in geval van garantie eerst even contact met ons op via het contactformulier of op telefoonnummer 020 - 76 00 807. Wanneer wij aangeven dat dit inderdaad binnen de garantie valt, stuur dan het product, goed verpakt en voldoende gefrankeerd op naar bovenstaand adres. Geef in een korte en heldere omschrijving aan wat de klacht is. Na ontvangst van het product zullen we het probleem zo snel mogelijk verhelpen.

Toegevoegd aan winkelmand:

{{var product.name}}

Verder winkelen
Naar kassa en afrekenen